Úvod FAQ ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Často kladené dotazy

Mohu u Vás na prodejně či u řidiče při převzetí zboží platit kartou?

Ano, na naší prodejně je možné platit kartou, taktéž je možné platit kartou i u řidiče, který Vám zboží doručí až domů.

Je možné vaším palivovým dřevem ihned topit?

Záleží na vlhkosti odebraného dřeva. Ideální vlhkost dřeva je pod 25 %, abyste s ním ihned mohli topit a dosáhli té nejlepší výhřevnosti. Každá dodávka dřeva, která od nás odchází má svůj původ o tom, kdy byla naštípána a jakou má aktuální vlhkost. Snažíme se v rámci možných kapacit dodávat pouze dřevo s vlhkostí pod 25 %, abyste tak ihned mohli dřevem prohřát svůj domov.

Dovezete mi objednané zboží až domů?

Pokud se jedná o větší množství volně loženého uhlí, briket či dřeva, dovezeme Vám je naší dopravou. Dále naší dopravou rozvážíme i paletové zboží s váhou 1000 kg/paleta od 1ks. V rámci naší dopravy se vyplatí závozové pásmo do 50 km (cesta TAM i ZPĚT) od výdejového místa. Ostatní paletové zboží s váhou do 800 kg/paleta realizujeme přes našeho smluvního dopravce, který Vám doveze zboží již od jedné palety po celé České republice. Drobné zboží, jako je špalek na štípaní či pár balíčků briket, nerozvážíme ani nerozesíláme a je možné si je odebrat pouze na naší prodejně v Chabařovicích. Taktéž je považováno za drobný prodej zboží, např. 5 metráků uhlí nebo 500 kg briket.

Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?

Ano, osobní odběr je možný na naší prodejně v Chabařovicích, na adrese Smetanova 683. Otevřeno máme každý všední den od 8:00 – 16:30 hodin.

Jak se dozvím o konečné ceně za dopravu? 

Cena za dopravu se stanovuje dle množství objednaného zboží a vzdálenosti kam bude zboží přepravováno a zvolením vhodného dopravního prostředku. Proto nejrychlejší způsob, jak zjistit konečnou cenu za dopravu je obrátit se na bezplatnou linku 800 292 100, kde Vám operátor ihned po zjištění všech kritérií cenu sdělí. Paletové zboží s váhou do 800 kg, které je označené včetně dopravy, je již cena dopravy zahrnuta.

Dostanu předem informace o dodávce zboží?

Vždy je s Vámi v kontaktu náš obchodník, který s Vámi dojedná přesný termín doručení zboží. Následně Vám v den doručení zavolá řidič, který se s Vámi dohodne na přesné hodině doručení, tak abyste byli přítomni při převzetí Vaší objednávky.

Jaká je dodací lhůta objednávky?

Objednávky expedujeme zpravidla do 5ti dní od konečného potvrzení z Vaší strany. Samozřejmě je možné se dohodnout individuálně, tak jak to bude vyhovovat Vám. Přeci jen neexpedujeme drobné balíčky, které se dají převzít během minuty. V případě, že zboží není skladem, ihned Vás bude kontaktovat náš obchodník a dohodne se s Vámi na dalším postupu.

Jakým způsobem mohu zboží objednat?

Zboží můžete objednat na e-shopu www.palivazdemar.cz nebo prostřednictví e-mailu paliva@palivazdemar.cz či telefonicky na bezplatné lince 800 292 100.

Jak uplatním dárkový poukaz?

Předložením poukazu osobně na prodejně.

V případě dalších dotazů nás kontaktujte na dotazy@palivazdemar.cz nebo telefonním čísle 800 292 100.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Vaše osobní údaje nejsou nikde zveřejňovány a splňují požadavky GDPR.

Kontaktujte nás

ZDEMAR Ústí nad Labem s.r.o.
Smetanova 683
403 17 CHABAŘOVICE



Mobil: +420 605 231 690
Telefon: +420 475 309 914
E-mail: paliva@zdemar.cz

Otevírací doba:
PO - PÁ  8:00 - 16:30 hodin


Další prodejní místa:
ACER-C.S., s.r.o.
Stavebniny Černý s.r.o.
Stavebniny u Jarina s.r.o.